Advertise Here

MY KAWASAKI ZSR 150

- Another Blogger Blog's



Ni kereta masih ada cuma jarang pakai sebab sekarang ni sudah banyak kenderaan di rumah. Kereta ni aku beli dengan trade in kereta Hyundai Accent. Cadangnya mau ambik kereta lain tapi tidak ada ejen kereta mau ambik Hyundai sebab banyak masalah. Aku pi tanya di Proton Edar dan ejen Toyota tapi kedua-duanya menolak untuk terima trade in. Akhirnya aku jumpa ejen kereta Nissan.Dia sanggup ambil RM14,000.Apa lagi aku tolak kereta Hyundai tu dan ambil Nissan Sentra ni, walaupun ketika itu harganya mencecah RM54,000 (harga di Labuan). Aku ambik nombor plat LB4524, mengenang kereta pertama family aku Nissan Sunnya dulu, SA452F.Dalam banyak-banyak kereta, Nissan ni la yang aku tabik spring.Bukan hanya kerna performance tapi jugak Service After Sales pun bagus.Sebab itu aku sayang mau jual,walaupun kini aku sudah ada tiga buah kereta (tidak termasuk empat bijik motor).Aku simpan sajalah.kalau mau pakai bila-bila boleh pakai.Lagipun bukan bagi masalah sangat sebab sudah abis bayar di bank.Sayang ooo...

0 comments:

Post a Comment