Advertise Here

MY KAWASAKI ZSR 150

- Another Blogger Blog's



Motor Pinjam - Yamaha SS 110


Masa mula-mula datang Labuan dulu,aku berjinak-jinak dengan motor bila dapat pinjam motor abang ipar aku, model Yamaha SS 110.Motor ni baru beli di KK.Sebab dia jarang pakai so aku bantai saja.Masa tu belum ada lesen motor lagi walaupun aku dah ada lesen kereta.Puas jugak la aku pakai motor ni keliling Labuan, sampaikan satu ketika masa isteri aku melahirkan anak sulung, aku accident sendiri di bandar Labuan.Entah macamana sebab kona bareng sangat akhirnya aku tersembam ke bumi.Calar jugak la motor tu.Nasib baik abang ipar aku tidak marah,walaupun aku tau dia agak terkilan sebab aku rosakkan motor dia. Tidakla rosak sangat cuma calar saja. Akupun kesal dengan apa yang berlaku tapi bukan disengajakan. Aku ingat lagi masa tu hujan renyai-renyai dan aku pulak kurang tidur sebab ulang-alik ke hospital menjenguk isteri yang sedang sarat mau melahirkan.


0 comments:

Post a Comment